in

Na czym polega naprawa pompowtrysków w systemie SCC Economic?

Wtryskiwacze paliwa to jeden z najważniejszych elementów silnika – od ich sprawnego i, co najważniejsze, dokładnego działania w znacznej mierze zależy efektywność pracy jednostki napędowej. Choć nie są bardzo podatne na uszkodzenia, to z czasem ulegają wyeksploatowaniu, co wpływa na obniżenie ich wydajności. Rozwiązaniem tego problemu jest regeneracja – może ona zostać wykonana w systemie SCC Economic.

Co wyróżnia system SCC Economic?

Regeneracja w systemie SCC Economic to unikalna usługa oferowana przez serwis Silesia Cars Center. Czym ona różni się od standardowej regeneracji, dostępnej w innych serwisach? Przede wszystkim inny jest sposób rozliczania kosztów usługi. Standardowo regeneracja obejmuje bazową kwotę usługi, do której dodawane są koszty zakupu niezbędnych części. Dodatkowo należy również zapłacić za wykonanie weryfikacji uszkodzeń oraz końcowego testu Koszt wykonania regeneracji w systemie SCC Economic jest wyraźnie wyższy, ale w kwotę tę wliczona została cena części oraz weryfikacji i testu. To czyni z tej usługi opłacalne rozwiązanie w sytuacji, kiedy wtryskiwacze uległy bardzo rozległym uszkodzeniom, których usunięcie w toku zwykłej regeneracji kosztowałoby kilkaset złotych. Dodatkowo w ramach usługi SCC Economic klient otrzymuje 12 miesięcy gwarancji na wykonaną naprawę. Dla kierowców, którzy lubią czuć się pewnie na drodze podobnym rozwiązaniem jest regeneracja w systemie SCC Premium, w ramach której okres gwarancyjny wynosi 24 miesiące.

Na czym polega regeneracja?

Regeneracja pompowtryskiwaczy to atrakcyjna alternatywa dla kupna nowego urządzenia – to rozwiązanie dużo tańsze, a dające bardzo zbliżone rezultaty. Na czym ona polega? W bardzo dużym skrócie celem regeneracji jest przywrócenie uszkodzonemu lub wyeksploatowanemu urządzenia jego pierwotnych technicznych właściwości i parametrów. Osiągane jest to poprzez rozłożenie pompowtrysku na pojedyncze elementy, czyszczenie ich i poddanie ich dokładnej analizie. Komponenty, które są uszkodzone lub wyeksploatowane w stopniu znacznym są wymieniane na nowe, a następnie pompowtrysk jest składany z powrotem i poddawany testom wydajnościowym. Jeśli osiągane rezultaty są odpowiednie, urządzenie może zostać ponownie zamontowane w silniku. Dzięki regeneracji nie tylko usuwaną są istniejące usterki – dodatkowo podnosi się wydajność urządzenia, wydłuża jego żywotność i zapobiega przyszłym awariom. Dlatego jest to rozwiązanie zalecane zamiast kupna nowego egzemplarza.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jaką montażownicę do opon wybrać?

Bawełniane prześcieradło z gumką - dlaczego warto?

Bawełniane prześcieradło z gumką – dlaczego warto?